Prezentujemy 3 najważniejsze trendy, które będą dominowały w 2015 roku. Nad zestawieniem pracowało kilkunastu ekspertów z jednej z największych agencji marketingowych w Europie.  Oto wyniki ich pracy.

  1. Rezerwacje mobilne – najnowszy trend w hotelarstwie, który plasuje się na pierwszym miejscu naszego rankingu. Przewiduje się, że ponad 35% wszystkich rezerwacji w hotelarstwie (np. na wczasy z dziećmi) zostanie dokonana w 2015 roku przy użyciu urządzeń mobilnych.
  2. Video – coraz większą popularnością wśród turystów cieszą się filmy video, które hotele wykorzystują jako formę reklamy. Ocenia się, że 79& klientów przed dokonaniejm rezerwacji sprawdziła film promocyjny hotelu.
  3. Wyszukiwarka google – o tym, że turyści korzystają z tej najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki nikogo przekonywać nie trzeba. Rośnie świadomość branży hotelarskiej w tym zakresie. W 2015 roku roku ok. 81% obiektów skorzysta z propozycji reklamy w google.

długi weekend czerwcowyRok 2015 obfitował będzie w rożne trendy. Przytoczone przykłady nie wyczerpują tematu. Eksperci liczą, że ten rok – wzorem ubiegłych – zaskoczy nas nowym trendem, który zdominuje rynek hotelarski.