upominek firmowyWiele firm dochodzi do takiego momentu, że dostrzega potrzebę przekazania swoim kontrahentom oraz klientom firmowego upominku – tzw. gadżetu. Co powinno stać się flagowym upominkiem reklamowym firmy?

Jeśli firma jest w stanie zainwestować w kilka różnych gadżetów reklamowych to super. Jeśli istnieją ograniczenia finansowe i trzeba ograniczyć się do 2-3 produktów pojawia się problem. Na rynku dostępne jest dosłownie wszystko. Co wówczas wybrać? Warto zainteresować się ofertą uniwersalnych upominków reklamowych, które trafią w gusta różnych grup klientów i kontrahentów firmy.

Przy wyborze gadżetów reklamowych pamiętać trzeba, że bez względu na to, co to będzie, to musi to być przede wszystkim atrakcyjne, wysokiej jakości i przydatne. Celem upominku reklamowego jest sprawienie, że obdarowany zapamięta markę (np. hotel w górach) i będzie ją dobrze kojarzył (np. z sylwester w górach).  Czasami lepiej mieć tylko 2 lub 3 gadżety, lecz świetnej jakości, po które obdarowany będzie sięgał i z nich korzystał, niż całą gamę bubli. W takim przypadku inwestycja każdej złotówki okaże się wyrzuceniem jej w przysłowiowe błoto.