tenisowoKlient jest dziś bardzo wybredny. Dotarcie do niego poprzez tradycyjne formy reklamy nie przynosi już oczekiwanego efektu. Coraz częściej drażnią go reklamy telewizyjne, nie zwraca uwagi na reklamę w radio czy prasie, natłok reklam w Internecie go przytłacza. Jak zatem do niego dotrzeć? Odpowiedz na to pytanie znaleźli najlepsi specjaliści z dziedziny reklamy i marketingu. Jeśli chcesz przyciągnąć uwagę swojego aktualnego lub potencjalnego klienta i skupić ją na swojej firmie, zaskocz go! Pozwól mu być aktywnym, nie biernym odbiorcą swojej reklamy. Nie wciskaj mu do ręki coś nachalnie, ale pozwól mu się przekonać o tym na własnej skórze. W tej roli idealnie sprawdzają się eventy firmowe, których celem jest realizacja postawionych przez firmę celów, w tym wypadku promocyjnych, i dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców. Istnieją różne formy eventów, które pozwalają firmą związać klienta emocjonalnie z swoją marką i przekonać go do stosowania jej produktów. Event powinien być dostosowany do specyfiki branży w jakiej działa firma oraz potrzeb jej klientów.
Pewna firma produkująca sprzęt do gry w tenisa ziemnego, zamiast wydawać kolejne setki tysięcy dolarów na reklamę sprzętu w prasie sportowej czy telewizji, zorganizowała weekendowe zawody w tenisa, w jednej z popularnych górskich miejscowości wypoczynkowych. Na event zaproszeni zostali znani sportowcy związani z tenisem, którzy przyciągnęli amatorów tej gry. Można było z nimi porozmawiać, poprosić o autograf, a niektórzy szczęściarze mieli okazję zagrać ze swoim idolem. Na imprezie można było spróbować gry z wykorzystaniem sprzętu firmy, otrzymać gadżety z logiem firmy oraz upominek podarunkowy w postaci piłeczki tenisowej. Tenis w górach okazał się strzałem w dziesiątkę! Mimo znacznych nakładów finansowych jakie poniosła firma na organizację imprezy, sprzedaż jej produktów wzrosła. Ale wzrost zysków ze sprzedaży to nie jedyny plus. Firma zyskała coś znacznie cenniejszego, a mianowicie zaufanie klientów do jej produktów oraz wzrost popularności marki, która zapadła pozytywnie w pamięci uczestników eventu. Informacje o imprezie rozniosły się w prasie, a uczestnicy eventu przekazywali pozytywne opinie swoim znajomym i rodzinie. Problem pojawia się w sytuacji kiedy event okazuje się totalną klapą. Tym niedoświadczonym proponujemy skorzystanie z usług profesjonalnych firm eventowych.